3 x w lutym - po raz pierwszy

/
0 Comments
Czasem chciałabym się z Wami czymś podzielić - bo coś nowego znalazłam, coś ciekawego przeczytałam, widziałam piękne zdjęcia. Trudno jednak tworzyć wciąż wpisy z jednym zdaniem, więc łatwiej zebrać te cuda do kupy i stworzyć jakiś mini rytuał z perełkami, które chcę Wam pokazać. W ten sposób: fanfary! Kurtyna! Akcja! Przyszło nam na blogowy świat "3 x", czyli nowy cykl, który będę chciała uskuteczniać każdego miesiąca. Czasem będą to nowe adresy, zdjęcia, inicjatywy, ciekawe projekty, konta na Instagramie, kawałki, których bez przerwy słucham, zdjęcia z ubiegłego miesiąca, które udało mi się stworzyć. Będą to wyjątkowe blogi, przepisy na kulinarne cuda, filmy, którym warto poświęcić więcej uwagi albo cytaty. Sama jestem wielką fanką wpisów tego typu na innych blogach, stąd mam nadzieję, że uda mi się pokazać Wam coś nowego, zaskoczyć albo zaintrygować.



ZDJĘCIA

  • Mam słabość do pięknych zdjęć i podróży. Przez to właśnie urzekła mnie Oliwka, czyli absolutnie cudowne, wspaniałe, niesamowite fotki, które wyglądają jak tapety z Windowsa. Wyjątkowe miejsca przedstawione w wyjątkowy sposób.
  • Eleonora Sebastiani - tym razem znani blogerzy, piękne kobiety, przystojni mężczyźni, pokazy mody, relacje z Fashion Week'ów w niepowtarzalnej odsłonie.
  • Jay Mantri - cuda z licencją CC0, których swobodnie możecie używać. Zazdroszczę wyobraźni, kreatywności i wyjątkowych okazji do fotografowania.


INSTAGRAM

  • Jeśli marzyliście kiedyś o selfie z kangurem albo wielbłądem, to koniecznie musicie odwiedzić Insta Allana Dixona. Podróże w nieco innej odsłonie, z dozą przepięknych krajobrazów.
  • Facet i książka, to połączenie idealne. Kto się ze mną zgadza, ten biegnie obserwować Hot Dudes Reading. Świat nie stworzył jeszcze nic bardziej seksownego niż samiec alfa zajęty myśleniem.
  • Dr. Mike - najseksowniejszy lekarz na świecie. Cóż dodać więcej? Gdy na SORze przyjmuje Cię doktor tej kategorii, dziękujesz Bogu, że ubrałaś koronkowe figi, a nie te babcine pantalony.




INICJATYWA

  • Spotykasz w mieście tablicę, na której widnieje pytanie: "czego najbardziej żałujesz?" Co byś odpisał? Ja znalazłam tych, którzy współdzielą ze mną rozczarowanie. Sprawdźcie koniecznie przebieg projektu!
  • Pomimo tego, że bardzo trudno zrozumieć mi tak zwaną sztukę współczesną i nie do końca potrafię odnaleźć się w zachwycie nad "instalacją", która wygląda jak rozrzucone patyczki, to z miłości do medycyny urzekła mnie kolorowa wersja zdjęć z rezonansu magnetycznego, czyli Daisy Patton. Dla zainteresowanych podsyłam także konto na Instagram artystki.
  • Cudowna inicjatywa, wspaniali ludzie, czyli Okuliści dla Afryki. Pani doktor Iwona Filipecka od 2012 bada oczy dzieciaków na tamtym kontynencie. Przez wzgląd na naszego syna, o którym wspominałam już przy okazji tego wpisu, z radością czytałam relacje na stronie wolontariatu. To właśnie tacy ludzie zmieniają świat.


Z SIECI

  •  Na blogu Oh happy day możecie zobaczyć genialne kostiumy dziecięce inspirowane wyjątkowymi postaciami. Moje serce absolutnie skradła Frida Kahlo!
  • Jeśli wciąż masz problem z tym, żeby zrezygnować z Coca-coli na rzecz wody, koniecznie obejrzyj ten filmik, który w łatwy, prosty sposób rozjaśni Twój umysł i pomoże dokonać odpowiedniego wyboru.
  •  Od miesięcy chodzi za mną myśl o zrobieniu tatuażu na stopie. Zobaczcie te cuda - numer jeden i czternaście są wspaniałe! 
 

 DIY 

  • Jeśli marzysz o wyjątkowym hamaku-krześle, to ten projekt jest zdecydowanie dla Ciebie. Świetna alternatywa do pokoju dziecka. Sama bym chyba z niego nie wychodziła!
  • Po każdym wyjeździe przywozimy do domu masę biletów, papierowych przewodników z muzeów, karteczek, notatek, które później zalegają w półkach. Wy też tak macie? Tu można znaleźć kilka świetnych opcji, co z tym wszystkim zrobić. 
  • Na divinecaroline.com możecie znaleźć pomysł na piękny klosz lampy. Tani, prosty w wykonaniu, a do tego efektowny.
 



Udało Wam się znaleźć coś dla siebie? ; -)


You may also like

Brak komentarzy:

DZIĘKUJĘ!

Obsługiwane przez usługę Blogger.