11 faktów o mnie i Liebster Blog Award

/
0 Comments


Ostatni raz na pytania o sobie (nie licząc rozmowy kwalifikacyjnej) odpowiadałam chyba w podstawówce przy okazji Złotych Myśli, które miały wszystkie dzieci. Dziś Ewcia z Daywithcoffee przeniosła mnie w czasie, nominując do odpowiedzi na 11 pytań w ramach Liebster Blog Award (czyli co? Odpowiadasz na 11 pytań zadanych przez osobę, która Cię wybrała. Ty nominujesz kolejne 11 blogów i zadajesz im własne pytania). Poniżej 11 nietypowych faktów na temat mojej osoby.

1. Kawa czy herbata?
Rano kawa, wieczorem herbata, nocą kawa. 

2. Ulubiona piosenka
Brak. Albo po prostu jest ich za dużo. Często, gdy spodoba mi się jakiś nowy utwór, słucham go w kółko, aż do znudzenia. Ostatnio jest to "Never let me go" Florence and the Machine. 

3. Co w swoim wyglądzie lubisz najbardziej?
Może oczy? Jestem wybredna, więc chyba nie ma czegoś, czym szczególnie bym się szczyciła. 

4. Największe marzenie
Odkąd skończyłam trzynaście lat, marzyłam o tym, żeby zostać lekarzem. Trwa to więc bezustannie od 9 lat, dlatego to moje największe marzenie. Niespełnione ;-) 

5. Dlaczego zostałaś blogerką?
Ciągle gadam. Mąż ma ograniczoną wytrzymałość, jeśli o to chodzi, więc postanowiłam stworzyć miejsce, w którym będę mogła sobie pogderać, gdy tylko najdzie mnie ochota ;-) 

6. Ukochane miasto i dlaczego akurat to? 
Po tegorocznych wakacjach trochę ich przybyło. Jednego nie wybiorę, ale kilka skradło moje serce:
Kraków - za pierogi, most, na którym oświadczył mi się Mąż i Fabrykę Schindlera
Lwów - za "Kryjówkę", widok z ratusza i historię
Lizbona - za ludzi, portugalską pomidorową i ciastka z Belem
Paryż - za duszę miasta, Trocadero z widokiem na Wieżę Eiffla i położony niedaleko Disneyland 

7.  Danie, którego bym nigdy nie zjadła to...
Chyba nie ma takiego dania, bo lubię próbować nowości, nawet te wyjątkowo dziwne. W tym roku zakochałam się w mulach, z którymi miałam styczność po raz pierwszy. 

8. Czego chciałabyś się nauczyć?
Francuskiego, robić piękne ciasta, podszkolić swoje szycie. 

9. Co Cię najbardziej wkurza w blogowaniu?
Fakt, że nie mam na to aż tyle czasu, ile chciałabym mieć. Doba często jest za krótka. Chyba, że w końcu zrezygnuję ze snu... ;-) 

10. Gdy dopada mnie chandra to ... 
Marudzę Mężowi. A gdy akurat nie mam Go "pod ręką", to idealnie sprawdza się odcinek ulubionego serialu, książka, słodycze i wino. 

11. Sposób na udany poranek 
Często spędzamy niedziele w Krakowie. Jemy śniadanie w naszej ulubionej restauracji, potem czas na kawę i książki. Nie ma wspanialszych poranków niż te... ;-)
  


MOJE PYTANIA:
1. Jeden przedmiot, który zabrałabyś na bezludną wyspę. Dlaczego właśnie ten?
2. Miejsce na świecie, które chciałabyś jeszcze odwiedzić?
3. Najpiękniejsze miejsce, które do tej pory widziałaś?
4. Twój największy blogowy sukces to...
5. Szybkie, proste i pyszne danie to...
6. Zapraszasz Teściową na obiad/deser/kolację. Czym ją zaskoczysz?
7. Kim chciałaś być jako dziecko?
8. Twój sprawdzony urodowy trik?
9. Must have w szafie każdej kobiety to...
10. Kobieta, która Cię inspiruje/którą podziwiasz/którą naśladujesz to...?
11. Cel w Twoim życiu, do którego dążysz to...
 
NOMINUJĘ:

Go Girls! Czekam na linki do postów z Waszymi odpowiedziami ; -) 

Photos: Jest rudo 


You may also like

Brak komentarzy:

DZIĘKUJĘ!

Obsługiwane przez usługę Blogger.