Młoda Żona musi istnieć

/
4 Comments

 
Po paru miesiącach spojrzałam na to z dystansem. Zaczęłam i zgasłam. Bo oprócz dni, w których chcesz powiedzieć naprawdę wiele i podzielić się ze światem tymi wszystkim zajebistymi rzeczami, o których wiesz, to przychodzą też takie, w których najzwyklej w świecie uświadamiasz sobie, że ludzi może to tak naprawdę gówno obchodzić. Uświadomiłam sobie, że wcale nie muszę tu odkrywać nowego spojrzenia na teorię względności czy opowiadać o wynalezieniu leku na raka. Przekaz Young Wife był prosty i taki zostanie. Chciałam tu wejść i zostać jako Żona. Znaleźć przepis na to „bycie kochanką, przyjaciółką i strażniczką domowego ogniska równocześnie”. I myślę, że tak naprawdę jeszcze mi się nie udało. Młoda Żona dostała nowe ubranie (zajęło mi to kilka godzin, a wciąż to nie do końca TO...), przeszła detoks z kilku wcześniejszych postów, które wydawały się zbędne i zaczynamy z (prawie) czystą kartą.



Małżeństwo jest zgodne, kiedy żona panuje nad mężem, a mąż nad sobą.
Zdzisław Dolatowski




Photo: Astronauts Wives Club


You may also like

4 komentarze:

  1. Witam z powrotem na pokładzie. Blogowanie to fajne hobby, które wciąga! Zapraszam na bloga na wakacyjne linkowe party- sporo fajnych wpisów do poczytania + świetna zabawa :)
    http://daywithcoffee.blogspot.com/2015/07/wakacyjne-linkowe-party-1.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Bardzo się cieszę, bo właśnie jestem też na etapie wznawiania działalności!! :)
    Powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cytat boski! Mojemu mężowi też się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się retro design Twojego bloga!

    OdpowiedzUsuń

DZIĘKUJĘ!

Obsługiwane przez usługę Blogger.